Flogging molly ( floggis )

I detta inlägget tänkte jag skriva om min medryttar häst flogging molly ( floggis ). Jag skrev på en sida på facebook fick massa svar men det var bara en jag verkligen kände detta kommer bli bra. Sen pratade vi massor och vi bestämde provridning ( veckan innan påsk ) men självklart blev jag sjuk med hög feber då frågade nathalie om jag kunde nästa vecka men då skulle jag till usa sen sköt vi upp det hela tiden. sen så sa natahlie att det typ redan var någon som red floggis kommer inte riktigt ihåg var det va. Så då blev det inget jag letade och letade men hittade ingenting efter kanske 3 månader så kontaktade hon mig igen och frågade om jag hade hittat någon medryttarhäst. Men det hade jag inte så vi bestämde provridning och jag provred 4 juli ( alltså i sommras ) först om jag ska vara helt ärlig så var jag inte jätte nöjd med floggis eller alltså jag gillade henne jätte mycket tyckte att det skulle bli skit kul med en sån stor uttmaning som hon är men tyckte hon var VÄLDIGT pigg då hon är en tjock gymkhana ponny hahahahah. Men sen fick jag testa att hoppa det var såååååå kul och floggis blev typ helt galen och bockade lite haha. Men sen när jag åkte hem så skriv jag mer och mer och jag bestämde mig samma dag 
( 4 juli ) att bli medryttare. Så ja nu är jag medryttare på min älskade bockmaskin. Jag har utvecklas så extremt mycket jag kan hantera en busande bockande bestäm pigg och tjock gymkhana ponny och jag älskar henne så extremt mycket. Jag älskar det stallet dem står på eller det är en bit ner i skogen där dem har fyra ute boxar sen ett hus typ 2 meter ifrån och det är jätte mysigt det är ju bara deras hästar som står där så det är faktiskt rätt skönt bara att det är lite kallt då det inte finns liksom typ någon "riktig" sadelkammare eller stall men det är grymt mysig ändå <3 Så ja idag har jag varit medryttare på henne i ett år "min" galna cp ponny <3<3<3 och om några veckor väntar gymkhana tävling.
 
Kram vera 
 
 
 
 
 
 
Första gången jag red henne 
 
 
Floggis | |
Upp